close

 

 


Do you sometimes let your hand slip away?

有時候,你會偷偷地溜走嗎?
Something just feels different about you babe

我就是覺得你有點不對勁
Don't wanna hear about your crazy drunk night out

我不想聽到有關你那些狂野不羈的夜晚
I don't believe that you just passed out on the couch

我不相信你在沙發上度過你美好的夜晚
I can see it, something in the way you move

我能從你的動作裡看出一些蛛絲馬跡
You're acting like there’s something left to prove

你表現地就像是在隱藏什麼一樣
And all these lies they keep on slippin' out

你所說的謊一絲一毫地溜出
I said I don't believe that you just passed out on the couch

我就說吧,我不相信你在沙發上度過你美好的夜晚

On and on and on it goes

事情一而再三而再地發生
On and on and on it goes

事情一而再三而再地發生

Cause I've been nothing but good to you

因為我一直以來都對你很好
Your howlin' into the night won't do

你在夜晚的怒吼不會有任何作用的
I'm tired of talking, talking, talking, talking

我懶得跟你說了,懶得跟你談了
I've been nothing but good to you

我一直以來都對你很好

Every moment my heart went black and cold

每當我感到心灰意冷時
Nothing stinks as much like never knowing

這是我有生以來最討厭的事
What you've been up to, whose bed you're crashing now

你在做什麼,或你在誰的床上翻雲覆雨
I wanna get rid of the feeling, turn it all around

我想要丟棄那些感覺,想要改頭換面

Cause I've been nothing but good to you

因為我一直以來都對你很好
Your howlin' into the night won't do

你在夜晚的怒吼不會有任何作用的
I'm tired of talking, talking, talking, talking

我懶得跟你說了,懶得跟你談了
I've been nothing but good to you

我一直以來都對你很好


Get out the door and disappear

走出家門,從你的人生消失
When you get home I won't be here

當你到家時,我已經不在了
Don't act surprised as if you cared

如果你在乎的話,別假裝你很驚訝
Don't even bother cause

因為那根本也不會困擾著你

Cause I've been nothing but good to you

因為我一直以來都對你很好
Your howlin' into the night won't do

你在夜晚的怒吼不會有任何作用的
I'm tired of talking, talking, talking, talking

我懶得跟你說了,懶得跟你談了
I've been nothing but good to you

我一直以來都對你很好
Cause I've been nothing but good to you

因為我一直以來都對你很好
Your howlin' into the night won't do

你在夜晚的怒吼不會有任何作用的
I'm tired of talking, talking, talking, talking

我懶得跟你說了,懶得跟你談了
I've been nothing but good to you

我一直以來都對你很好

arrow
arrow

    Elf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()