close

undefined


"I don't know" is all you have to say

你只會說「我不知道」
All I want is honesty from you lately

我要的是你遲來的誠實
You don’t care, acting so indifferent

你並不在意,總是表現得如此冷淡
And you know it, yeah you know it
是啊,你是知道的

 

So many reasons for you and I

你我之間有許多理由
To go and leave one another behind

可以離開或拋棄另一方
I do not want it like that, like that

但我不想要那樣
All of the times that you fucked my head

一直以來,你使我如此頭痛
Go on and do that with another instead

繼續吧,與你找到的另一伴約會
Cause I do not want it like that, like that

因為我不想再像以前一樣了

I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛
I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛


Late in the night, you wonder what I’m hiding

深夜之時,你疑惑我去哪蹓躂
Calling me out, you’re drunk I’m tired fighting

叫我出門,你醉了,而我懶得跟你爭吵
Silent treatment, my heart’s beating

又一次的沉默無語,只剩我的心跳聲
Is all we had now lost?

這是我們曾失去的嗎?
Yeah you know it, yeah you know it
是啊,你是知道的


So many reasons for you and I

你我之間有許多理由
To go and leave one another behind

可以離開或拋棄另一方
I do not want it like that, like that

但我不想要那樣
All of the times that you fucked my head

一直以來,你使我如此頭痛
Go on and do that with another instead

繼續吧,與你找到的另一伴約會
Cause I do not want it like that, like that

因為我不想在像以前一樣了

I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛
I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛


I don’t even bother anymore

我也不想要再打擾你的人生了
But say something, say something, say something

但至少說些什麼,說些話
We can’t get along like this no more

我們不能再繼續這樣下去了
Just say something, say something

說些什麼好嗎

I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛
I was your treasure, treasure, treasure

我曾是你的戀人,寶貝,伴侶
I was your treasure

我曾是你的珍愛

 

arrow
arrow
    文章標籤
    LEON TREASURE 中文翻譯
    全站熱搜

    Elf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()