close

這首收錄於Yes

這張專輯,時而活潑,時而平靜,簡單卻又帶有深意。而這首Best Friend,是一首很簡單的歌,主要就是感謝自己最好的朋友,而我們都知道沒有朋友的話,生活將少了一大半,所以快把這首歌送給你的好友吧!

undefined

 

 

這是網友做的歌詞版,超可愛的喔~

 

Best Friend 摯友
 

Love is where this begins

愛就是從這開始的
Thank you for letting me in

謝謝你讓我進入你的生活
I've never had to pretend

我從不需要假裝
You’ve always known who I am

你也總知道真正的那個我

And I know my life is better

而我知道我的生活越來越好
Because you’re a part of it

因為你也在我的人生中扮演一角
I know without you by my side

我知道若你不在我身旁
That I would be different

那我將變得不一樣

Thank you for all of your trust

謝謝你所有的信任
Thank you for not giving up

謝謝你沒有放棄我
Thank you for holding my hand

謝謝你和我攜手向前
I've always known where you stand
我總知道你就在我身旁


Yes, I feel my life is better

是啊,我覺得我的生活越來越美好
And so is the world we’re livin’ in

有著你我的這個世界也更添可愛的氣息
I’m thankful for the time I spent

我很感激我的一生
With my best friend

有你這位摯友

(You're my best friend)

(你是我最好的朋友)

Thank you for calling me out

謝謝你找我出去晃晃
Thank you for waking me up

謝謝你打醒了我
Thank you for breaking it down

謝謝你為了我打破規則
Thank you for choosing us

謝謝你選擇了我們
Thank you for all you’re about

謝謝你所做的一切
Thank you for lifting me up

謝謝你鼓勵我
Thank you for keeping me grounded

謝謝你讓我依靠
And being here now

謝謝你在我身旁

My life is better,

我的生活越來越好
Because you’re a part of it

因為有你參與我的生活
'Cause I know without you by my side

因為我知道若你不在我身旁
That I would be different

我就不是那個我了

Yes, I feel my life is better

是啊,我覺得我的生活越來越美好
And so is the world we’re livin’ in

有著你我的這個世界也更添可愛的氣息
I’m thankful for the time I spent

我很感激我的一生
With my best friend

有你這位摯友

You’re my best friend.

而你是我最要好的朋友

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elf 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()